לפיד דורש לזמן את רה"מ נתניהו לוועדת החוץ והביטחון

    איתי גדסי 2 Comment on לפיד דורש לזמן את רה"מ נתניהו לוועדת החוץ והביטחון

    חברי הכנסת יאיר לפיד ועפר שלח דורשים לזמן את נתניהו לדיון דחוף בוועדת החוץ והביטחון על רקע המשבר המחריף בזירה הבינלאומית • עפר שלח: "זה נראה כאילו אין מבוגר אחראי שמנהל את זה"

    יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד ויו"ר הסיעה, עפר שלח
    17:55
    05.05.24
    צבי טסלר No Comments on יותר מעשור אחרי ההחלטה: תצא לדרך הקמת בית חולים חדש בנגב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בפנייה ששיגרו הבוקר בדחיפות ליו"ר הוועדה, ח"כ אבי דיכטר דורשים יו"ר מפלגת 'יש עתיד', ח"כ יאיר לפיד ויו"ר סיעת 'יש עתיד', ח"כ עופר שלח, חברי וועדת חוץ ובטחון, לכנס את הוועדה בהקדם על מנת להבין כיצד בכוונתו של ראש הממשלה  ושר החוץ, בנימין נתניהו, להוביל את ישראל במשבר חסר התקדים הזה.

    במכתב כתבו הח"כים: "ביממה האחרונה, בעקבות החלטתה של מועצת הביטחון על ההתנחלויות, אנו עדים להידרדרות מסוכנת ביחסי החוץ של ישראל, ובכלל זה עם המעצמות הגדולות בעולם ועם כמה מהטובות שבידידותינו.  איננו נכנסים במכתב זה לניתוח התהליכים והצעדים שהובילו להחלטת מועצת הביטחון, החלטה עוינת וקשה לכל הדעות. ואולם לדעתנו חובה לכנס בהקדם האפשרי את מליאת הוועדה ולזמן אליה את ראש הממשלה, שהוא כידוע גם שר החוץ כדי שהוועדה תוכל לשמוע כיצד הוא מתכוון לטפל במשבר הזה"

    לפיד התייחס למשבר ואמר: "ההחלטה של מועצת הביטחון מחייבת אותנו לבנות תוכנית פעולה סדורה, מעשית ויסודית, שתמנע פגיעה בכלכלה הישראלית, בביטחון המדינה וביחסינו הבינלאומיים. מה שאנחנו צריכים כרגע זה לחזק את יחסי החוץ שלנו, לא להחליש אותם."

    שלח התייחס למשבר ואמר : "החלטת מועצת הביטחון היא חד-צדדית, עוינת, לא הוגנת. דבר אחד היא לא: היא לא מפתיעה. נתניהו עצמו הזהיר שלשם הדברים עלולים להגיע. עכשיו כשהגיעו, הוא מעניש את העולם בכך שהשרים שלו לא יטוסו לביקורים במדינות שהצביעו נגדנו, חלקן הידידות הכי גדולות שיש לנו. זה נראה כאילו אין מבוגר אחראי שמנהל את זה."



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מה לעשות, בזה הם צודקים(אבל רק בזה!)

    2. 1

      צודקים ? ממש מצחיק !!!